Вікі Bloodborne
Advertisement
Ярнам, Птумеріанская королева
Файл:Ярнам, Птумеріанская королева.png
Локація:
Птумеріанское підземеллі 5 рівня
Предмети:
Камінь з Ярнама
Здоров'я:
22817
Відлуння крові:
72730
Bloodborne logo white
Це незавершена стаття

Ярнам, Птумеріанская королева(англ. Yharnam, Pthumerian Queen) - фінальний бос птумеріанского підземелля у грі Bloodborne.

Проходження[]

Щоб потрапити на 5 рівень, вам потрібно зібрати всі чаші нижчого рівня з 1 по 5 по порядку.

  • Першу чашу ми підбираємо після битви з опціональним босом Чудовисько-кровоглот. Перше підземеллі проходиться елементарно, ви самі все зрозумієте.
  • 2 рівень теж не складний.
  • На третьому рівні з'являються перші труднощі. На ньому 4 шари з чотирма босами.
  • Що б провести ритуал для четвертому чаші вам знадобиться матеріал Бастард Лорана 2 шт. це. Його можна знайти через чашу 4 ур. Хворого Лорана або чашу 5 ур. Ісза. Знаходиться матеріал на третьому шарі в обох підземеллях. В цьому підземеллі ви отримуєте дебафф-50% від максимального здоров'я.
  • І п'ятий рівень. Щоб провести ритуал потрібно Жива нитка, падаюча з гігантського мозку в локації Кошмар Менсіса. Як це зробити я напишу пізніше в статті Гігантський мозок.

Атаки[]

  • Звичайні атаки кинджалом(рідко).
  • АОЄ атака розбризкування крові, має дуже високим втратою і не надто великим радіусом(одного перекиду від неї вистачить щоб не отримати шкоди).
  • Станящая атака на зразок табору відьми Хемвіка.
  • Розбризкування крові по великій площі поблизу себе, утрату середній.
  • Хвилеподібне поява колів з-під землі по прямій в декількох напрямках по черзі, утрату середній.
  • Такі ж кілки по одному вискакують прямо з-під ніг гравця і головне вчасно відскочити. За оин візит вискакують з інтервалів в 0.5-1 сек. 5-6 штук. Мають ефект швидке отруєння.
  • Створює дві копії себе. Копії вбиваються з одного удару.
  • АОЄ левітація. У певному радіусі піднімає безпорадного гравця і б'є об землю. Утрату значний. Якщо побачили синє світіння, краще відійти.
  • Вистрілює стрелообразнимі згустками крові по 3 штуки одночасно.
  • Зачаровує свій кинджал кров'ю і той стає довгим мечем.
  • АОЄ атака кров'ю з-під землі як у боса Ром.

Тактика[]

Фаза №1.[]

Отже, після входу на арену, відразу переміщайте своє тіло в просторі. Або вправо, або вліво. Якщо ви цього не зробите, в вас прилетить згусток крові. Чия вона і з якого місця-вам краще не знати. Всі атаки описані вище. В принципі, не важливо, що вона робить. Ваше завдання - триматися на середній дистанції і, як тільки чергова кривава феєрія закінчиться, добігти до неї і зробити 1-2 удару. Кількість ударів залежить від швидкості вашого зброї: 1 удар, якщо повільне, 2, якщо швидке. Після чого ви можете або відбігти, або отримати заслужений шкоди. Якщо ваш персонаж не славиться міцним здоров'ям-ви помрете.

Фаза №2.[]

Після того як вам, абсолютно неймовірним чином, вдасться-таки позбавити боса 1/3 здоров'я, вона зволить покинути своє місце і почнеться справжня сутичка. Однак, для вас нічого практично не зміниться. Після атак боса-1, 2 удари і назад. Але тепер вона ще буде пересуватися по арені і арсенал її атак поповниться.

З певного моменту вона почне викликати копії. Вбивайте їх. Вони вмирають з 1 удару, а шкоди завдають стільки ж, скільки і оригінал. Обчислити їх дуже легко - їх сукні кілька чистіше, ніж у справжньої.

Також стежте за її рухами, якщо вона починає робити щось незрозуміле - відступайте максимально далеко, так як ви можете зіграти в космонавта-вона підкине вас в повітря і вам буде завдано серйозної шкоди.

Загальні поради:

-сомневаетесь в собі? надіньте руну на більшу кількість банок з кров'ю;

-Візьміть максимально швидке зброю, так ви розправитися з нею швидше;

-ні в якому разі не поспішайте, тому як за це ви заплатите 2 хвилинами життя(завантажувальний екран);

-бой довгий, але легкий. Головне, як я вже сказав, не поспішати і завжди бути напоготові;

-також рекомендую використовувати отруєні кинджали -вони скоротять тривалість перейми, а значить, що шанс помилитися буде менше.

Примітка[]

  • Можна парирувати атаки кинджалом.
  • Можна перервати атаку кілками.

Галерея[]

Відео[]

Файл:Ярнам, Птумеріанская королева

Зв'язаний трофей[]

​​ Файл:Ярнам, Птумеріанская Королева. png Ярнам, Птумеріанская Королева
Переможете Ярнам, Криваву Королеву Старого Лабіринту.
Трофей Файл:Золото. Png

Advertisement