Вікі Bloodborne
Advertisement
Чудовисько-кровоглот
Файл:І хто прагне Зверь.png
Локація:
Старе місто
Предмети:
Чаша Птумеру
Здоров'я:
?
Відлуння крові:
6600
Bloodborne logo white
Це незавершена стаття

Чудовисько-кровоглот(англ. Blood-starved Beast) - бос в грі Bloodborne.

Опис[]

  • Кістлява тварь, що бігає рачки. Залишки шкіри звисають з її спини. Ця тварюка подібно вампірові висмоктує кров зі своєї жертви. За свою невгамовну спрагу вона й отримала таку назву.
  • За безглуздим зовнішнім виглядом ховається досить небезпечний і спритний противник, тому мисливець повинен бути вкрай обережний.
  • У битві з цим босом вам може допомогти союзник.
  • Має вразливість до вогню. Використовуйте Вогняну папір, пляшки з маслом і молотів.
  • Запасіться протиотрутами на всякий випадок. Друга і особливо третя фази битви небезпечніше, тому тварь стає отруйною.
  • Незважаючи на досить великі розміри, його атаки можуть бути парирував.

Тактики[]

  • Так як створіння має вразливість до вогню, можна взяти вогнемет або факел в одну руку, і будь-яке холодну зброю (бажано з швидкою атакою) в іншу. У першій фазі тварь практично не небезпечна, можна кидати в неї здалека пляшки з маслом і Молотова. Або тримаємося недалеко від тварі, наносимо їй удари коли вона намагається схопити нас (якщо ухилилися, є пара секунд на атаку, поки вона не зрозуміє що їсть не нас), або ж коли відводить лапу в сторону (готується до кидка).
  • У другій фазі тварь стає отруйною, і за два удари по нам заповнює шкалу повільного отруєння (або, якщо на нас сет Отця Гаскойна, два удари практично її заповнять). Так само тварь стає швидше. Якщо не користуєтеся контратаками, краще буде добігти до кінця залу, і кружляти навколо монумента, іноді тварь буде втрачати нас з уваги, що і дасть дорогоцінні секунди на лікування та використання протиотрути. З одного боку нерозумно затискати себе в кут, але з іншого, тварь все одно досить швидка, щоб зблизитися з нами і не дати вилікуватися.
  • У третій фазі тварь апается ще раз, і тепер будь-який її удар по нас буде нас труїти. Краще скоріше її добити.
  • Поки вона виробляє Баффі, найкраще бути неподалік-можна встигнути зарядити по ній силовий удар.
  • Коли вона знаходиться в другій і третій фазі, краще не давати їй схопити себе. Це гарантовано відправить вас до найближчого ліхтаря.

Відеогайд[]

Файл:Bloodborne ™ Чудовисько-кровоглот

Примітка[]

В кінці залу, якщо зайти за монумент, лежатиме труп з якого можна підняти 3 Протиотрута.

Одна атака боса легко Ріпосто (коли Кровоглот робить довгий замах правої рукою). Це дозволить швидко подолати першу фазу.

Пов'язане досягнення[]

​​ Файл:Чудовисько-кровоглот. png Чудовисько-кровоглот
Переможете Чудовисько-кровоглот.
Трофей Файл:Бронза. Png

​​ Файл:Чаша Птумеру. png Чаша Птумеру
Добудьте чашу Птумеру, яка опечатує катакомби, що утворюють мережу глибоко під землею Ярнама.
Трофей Файл:Бронза. Png

Галерея[]

Відео[]

En:Blood-starved Beast Es:Bestia hambrienta de sangre

Advertisement