Вікі Bloodborne
Advertisement
Bloodborne logo white
Це незавершена стаття
Чудовисько-Кровопусков
Файл:Чудовисько-кровопуск.PNG
Локація:
Чаша
Предмети:
Осквернена чаша
Здоров'я:
1. 13400

2. і подальша ~ 19к

Відлуння крові:
1. 18 000

2 і подальша ~ 100

Чудовисько-Кровопусков(англ.Bloodletting Beast)- бос підземелля в грі Bloodborne.

Тактика[]

Бос дійсно вкрай небезпечний і сильний.

Є 2 варіанти цього боса:

I - простий "класичний" Кровопусков.(Зображений на картинці);

При такому варіанті боса все до неподобства просто, він йде назад, а ви пятітесь, коли він починає атакувати отпригівать назад, залежно від атаки стрибок може бути 1 або 5, після чого контратакуючи в голову, При такій тактиці використовується ТІЛЬКИ тростину-хлист з-за дистанції атаки.

II - посилена версія - у боса відсутня голова, замість неї, з певною стадії, з'явиться здоровенний черв'як.

Різниці в тактиці для цих двох варіантів немає, але другий небезпечніше, тому черв'ячок кусається.

Краще взяти максимальну кількість пляшок з кров'ю. Бажано використовувати руну для збільшення максимальної кількості стерпних бульбашок, облачити свого персонажа в броню з максимальною фізичним захистом.

Як тільки ви потрапляєте на арену з босом - біжіть прямо на нього, якщо цього не зробити відразу, то відстань до вас спровокує його на розгін.

Основа тактики - завжди бути перед босом на середній дистанції і чекати атаки. Відразу після неї, в темпі вальсу, біжимо до його(!)Лівоїнозі і б'ємо по ній, після чого швидко йдемо за спину. Важливо знаходиться по праву сторону від лівої ноги. Якщо опинитися між ніг, бос вдарить вас правою ногою. Тому, ще раз - праворуч, від лівої ноги.

На другій стадії другого варіант обзаведеться головою у вигляді черв'яка. Для вас, якщо ви використовуєте тактику, описану вище, це нічого не змінює, крім того, що черв'як боляче кусає, але тільки пере собою.

Альтернативний варіант-триматися попереду і бити по морді. Це тільки для досвідчених гравців і то, тільки в тому випадку, якщо їм щастить, тому як удари боса створені так, що він буде діставати до вас, часом навіть при вдалих ухилення.

Загальні поради:[]

  • Підсильте зброю вогнем або блискавкою(раджу робити це після кількох спроб вбити боса, коли ви вже будете почувати себе впевнено);
  • Не поспішайте, за поспіх ви заплатите 3/4 свого здоров'я, а якщо бос буде в другій фазі, то може і зовсім не дати вам можливість його відновити.

Відеогайд[]

Файл:Вбивство Чудовисько Кровопусков, Данжі
Файл:Bloodborne ™ Bloodletting Beast, еаsy tactic

Advertisement