Вікі Bloodborne
Advertisement
Церковний Гігант
Файл:Церковний Гігант.png
Локація:
Соборний округ, Лекційний корпус
Предмети:
Осколок кровавика, Бульбашка крові
Здоров'я:
Відлуння крові:

Bloodborne logo white
Це незавершена стаття

Церковний Гігант(англ. Church Giant) - противник в грі Bloodborne.

Опис[]

  • Гігант, одягнений в білу накидку і чорний капелюх з полями, на шиї висить дзвіночок. Їх бліді обличчя не виражають ніяких емоцій.
  • Атакують величезною сокирою, з якого стікає свіжа кров їх жертв.
  • Ймовірно, ці тварюки колись були служителями церкви, але чума перетворила їх на жорстоких і нещадних вбивць.

Тактика[]

У грі було помічено три види Дядей Стёп:

гіганти з сокирам, зустрічаються біля Головного Собору;

гіганти з кистенем(куля на ланцюгу. буде боляче); -наго гіганти, зустрічаються в печері під Клінікою Йозефкі(там, де знаходиться кислотна калюжа);

Отже, вперше вам вони зустрінуться, коли вбити їх швидко ви не зможете. У вас маленький шкоди. Не хвилюйтесь. Як не дивно, кращим виходом буде просто їх пропустити. Вони не швидкі і бігати за вами з криками "наздожену -вб'ю, сволота!" не стануть.

Якщо ви все таки вирішите прийняти бій, то будьте готові до того, що атаки Гіганта вкрай старанні, він здатний ударити незалежно від того, з якого боку від нього ви знаходитесь. Тримайтеся на середній дистанції від гіганта, виманюючи удари. Як тільки він закінчить атаку -підбігаєте і б'єте. Він украй повільний, але баритися не варто -пари ударів вистачить, щоб зробити з вас котлету.

Триматися за спиною, як не дивно, не ефективно, так як гігант може дістати і туди. Але, якщо ви досить спритний представник роду людського - можете намагатися побороти гіганта таким способом. Це швидше, але, як я вже сказав, ризиковано. А фармить бульбашки з кров'ю ніхто не хоче.

Галерея[]

En:Church Giant

Advertisement