Вікі Bloodborne
Advertisement
Bloodborne logo white
Це незавершена стаття
Церковне Чудовисько
Файл:Клірик Зверь.png
Локація:
Центральний Ярнам
Предмети:
Значок мисливця з мечем
Здоров'я:
2100
Відлуння крові:
4000

Церковне Чудовисько(англ. Cleric Beast)- противник в грі Bloodborne.

Проходження[]

Від ліхтаря "Центральний Ярнам" йдемо направо, потім знову направо, по дорозі вбиваємо буйного мобу, направо, там зачищаємо двох. Не поспішаємо спускатися по сходах, там буде натовп. Чекаємо поки вона пройде і починаємо виманювати противників по одному. Вбиваємо їх аж до карети, потім чекаємо поки вони підуть. Спершись на карету, буде млосно зітхати мужик з рушницею, може боляче всадити між лопаток якщо про нього забути, потім піднімається, праворуч буде труп з дропом, а праворуч за рогом мужик в засідці, вбиваємо йдемо направо, там знову із засідки вискочить мужик, так що отпригівать вчасно, потім вбиваємо його. біжимо прямо, швидше за все Вас вже помітили і біжать ззаду, за цей час ви повинні вбити єдиного в даний момент мужика зі смолоскипом поруч з вами. Після Ви по черзі вбиваєте новоприбулих. Потім біжите до решітки, за якої буде недосяжний труп з вогником, і зліва буде дірка в паркані, стрибаєте в неї і попереду будуть або два мужика, яких треба завалити, або вони будуть трохи віддалено патрулювати. Попереду за каретою ховається псина, її потрібно вбити відразу. Потім заходимо ззаду і вбиваємо мужика з рушницею, потім стрілка на кареті і поодинці валимо інших. Далі біжимо по лівій стороні прямо, потім направо, нагорі сходів буде пес, вбиваємо його, в дальньому кінці майданчика ще пес, до нього відразу не біжимо, чекаємо 4 ворогів праворуч, вбиваємо по черзі виманюванням. Піднімаємося і йдемо направо(є шлях зліва через каналізацію, але Вам доведеться робити найбільших розмірів гак щоб зрізати 10 метрів). Але за короткий шлях треба платити. Пам'ятайте того перевертня на початку гри? Зараз їх буде два і з повним здоров'ям. Тут як і завжди Приманюємо по одному і закидаємо коктейлями Молотова. Далі вперед йдемо, ліворуч засідка, знову прямо, вбиваємо Воронов і велетня і ось він Ваш бос.

Опис[]

  • Величезна рогата тварюка, яка видає страхітливий крик, від якого кров холоне в жилах. Шкіра на його голові і тулубі практично відсутня, оголюючи скелет і череп.
  • Противник дуже сильний і рухливий: може завдавати шкоди по території лапами або ж акумулюючи криваве хмара зарази!
  • Можливо, у минулому це був звичайний служитель церкви, але в результаті хвороби він мутував у моторошне чудовисько.

Заклик допомоги[]

  • Перше осяяння, одержуване в грі за допомогою мудрості безумця, відкриває не лише перкі уві сні мисливця (Ляльку, Великий Дзвін). Так само його можна витратити на заклик допомоги, для розправи над Звіром: колишнього мисливця церкви Гаскойна, того самого божевільного і злого боса на шляху до собору. Він замінить вам союзника з інших світів, має великий запас здоров'я, середній урон, а також може спокійно оттанчіть Церковне чудовисько, поки ви будете його шматувати по великій руці.
  • Точок призову дві:
  1. Знаходиться біля фонтану, там де стоїть "Громила-троль" і стукає у ворота.
  2. Перебуває на сходах, відразу після зрізу (від лампи "Центральним Ярнам" наліво вниз по сходах, на першому ж прольоті у ліхтарного стовпа).
  • Гаскойна можна закликати тільки на бій з першим босом і після вбивства він зникне, як би зник союзник.
  • Кумедний факт: якщо підійти до вікна з дівчинкою разом з ним, нічого не станеться, але якщо подзвонити в "Скриньку", то він усміхнеться.

Тактика[]

  • Бос не стільки складний, скільки незручний. Великий звір на маленькій арені.
  • Краще не використовувати прив'язку до мети або відключати її при Уворот.
  • Намагайтеся триматися праворуч від боса (у великої лапи), так як зліва звір може несподівано вдарити, знісши вам баланс і провести комбо, в результаті, швидше за все, ви підете в інший світ.
  • Найнебезпечніша атака боса - це стрибок. Найзручніше або бігти "під стрибок", тобто в ту сторону, звідки стрибнув звір, або перекат в самий останній момент.
  • Весь час знаходитеся поряд зі звіром і проводите точкові атаки. Не варто захоплюватися, можна отримати утрату витративши витривалість.
  • Зручно провести комбо після атаки звіра "молот" (б'є великою рукою по землі і відриває її з "вибуховий" хвилею) і зробити Ріпосто.
  • Звір парирується.
  • Вразливий до вогню, якщо у вас багато коктейлів, то можна просто закидати боса ними.

Пов'язане досягнення[]

​​ Файл:Церковне чудовисько. png Церковне чудовисько
Переможете Церковне чудовисько
Трофей Файл:Бронза. Png

Цікаві факти[]

  • Цей бос першим був представлений публіці і став своєрідним "паровозом" для гри: так на виставці TokyoGameShow 2014 був зведений величезний макет звіра, у багато разів перевищує звичайний людський зріст.
  • Бос віддалено нагадує Мануса з першої Dark Souls.

Галерея[]

Відео[]

En:Cleric Beast

Advertisement