Вікі Bloodborne
Advertisement
Bloodborne logo white
Це незавершена стаття

Хенрік - НПС в грі Bloodborne. Він озброєний пилкою-сокирою і пістолетом мисливця.

"Старий мовчазний мисливець Хенрік колись був напарником Отця Гаскойна. Вони представляли собою жорстокий і доблесний дует. Через їх товариства Хенрік жив довго і нещасливо"

Місцезнаходження[]

Хенріка можна зустріти в Гробниці Ідона, де він нападе на героя, якщо помітить. Щоб зустріти його, потрібно просуватися по квестовой лінійці мисливиці Ейлін. -При Його вбивстві ви отримаєте 3000 відлуння крові і руну Спадкоємець. -Після Його вбивства, Сет Хенріка стане доступним для покупки. Як і у випадку з Сетом Гаскойна для його покупки вам знадобляться Осяяння а не кров.

-Мережі Хенріка має найбільшу захист від блискавок в грі. Ідеально походить для битви з Чорним Звіром.

Лор

Судячи з опису його одягу -Хенрік був другом і напарником Отця Гаскойна. Це пояснює чому ми знаходимо його саме в гробниці Ідон. Можливо, що навіть після втрати розуму Хенрік відправився на пошуки свого напарника.

Цікаві факти[]

  • Ім'я Хенріка так само зустрічається в описі метальних ножів. Схоже, що ножі були його улюбленою зброєю.
  • Убіство Хенріка необхідно для просування по квесту Ейлін. Щоб убити його, при цьому зберігши життя Ейлін і не викликавши її ворожості -нападаючи на нього, як тільки побачите і постарайтеся нанести максимум шкоди. Незабаром з'явиться Елен і теж атакує Хенріка своїми парними мечами. Після цього атакувати Хенріка стане дуже складно, так як Ейлін буде весь час потрапляти під наші удари і врешті-решт стане ворожою.

En:Henryk

Advertisement