Вікі Bloodborne
Advertisement
Тінь Ярнама
Файл:Тень Ярнама1.jpg
Локація:
Заборонений Ліс
Предмети:
руна Викрадення крові
Здоров'я:
Тінь Ярнама (з мечем) - 3650
Тінь Ярнама (з вогненним мечем і вогнеметом) - 2462
Тінь Ярнама (з вогняними кулями) - 2191
Відлуння крові:
20460
Bloodborne logo white
Це незавершена стаття

Тінь Ярнама(англ. Shadow of Yharnam)- бос в грі Bloodborne.

Опис[]

Досить важкий бос. Мало того, що у нього багато життів і потужні удари, так як їх троє. Один з них з кривим мечем, інший з вогненним кривим мечем, а третій буде стріляти в вас вогняними кулями. Найпростіше проходити з одним - двома фантомами - кожен бере на себе одного ворога. Після того, як отримають шкоди приблизно на третину свого здоров'я, можуть трансформуватися - з їхніх грудей вирвуться змії, які також будуть атакувати.

Тактика бою[]

Для початку, щоб ви могли розуміти про який з трьох супротивників я кажу, кожен з них матиме номер.

  • Тінь Ярнама з мечем -# 1* Тінь Ярнама з мечем і свічкою -# 2* Тінь Ярнама з вогненними кулями -# 3

Перша фаза[]

Під час першої фази,# 1і# 2будуть постійно переслідувати вас, і бій був би легше в рази, якби в вас не стріляв# 3'самонавідними вогняними кулями(!). Найкраще спочатку вбити# 3, щоб він не заважав. Так як# 3' стрілок, він завжди стоїть на відстані від# 1' і# 2. Користуючись цим, підбігає до# 3' і бийте його якомога швидше -# 1' і# 2' вже практично за вашою спиною. Також потрібно додати, що# 2' може використовувати свою свічку як вогнемет, якщо ви перебуваєте до нього дуже близько. Не дивлячись на те, що# 1' не має жодних здібностей, тільки меч, не варто його недооцінювати. Він найшвидший і агресивний з усієї трійці.

Друга фаза[]

Після того, як в одного з супротивників здоров'я впаде нижче 50%-60%, боси трансформуються і придбають нові атаки. З грудей всієї трійці вирвуться змії і будуть теж завдавати шкоди. Також противники зможуть бити вас зміями із землі (добре видно на відео, коли гравець відійшов, а бос встромивши меч в землю якось завдав шкоди). Під час другої фази# 2'"підпалить" меч свічкою, а# 3' почне пускати більш потужні і точні вогняні кулі.

Третя фаза[]

Якщо швидко вбити боса, можна пропустити цю фазу. Вся трійця отримає здатність закликати величезних змій. Одного з них огорне малиновою аурою, і з бруду поруч з ним з'являться 1-2 величезних змії.

Пов'язане досягнення[]

​​ Файл:Тінь Ярнама. png Тінь Ярнама
Переможете Тінь Ярнама
Трофей Файл:Бронза. Png

Галерея[]

En:Shadow of Yharnam

Advertisement