Вікі Bloodborne
Advertisement
Сторожовий пес Стародавніх Богів
Файл:Огненний защітнік.jpg
Локація:
Птумеріанскій лабіринт, 3 поверх (якщо поставити Чашу Птумеру)
Предмети:
Центральна Чаша Птумеру
Здоров'я:
6500
Відлуння крові:
1866
Bloodborne logo white
Це незавершена стаття

Опис: Потрібно більше інформації, скроневої

Сторожовий пес Стародавніх Богів(англ.Watch Dog of the Old Lords) - бос у грі Bloodborne.

Опис[]

Бос досить складний, не варто його недооцінювати. У нього є кілька атак:

  • Атака пащею. Бос повертає голову в ліво/право. Кувиркнітесь в сторону голови, і тоді ви не потрапите під удар. Також бос може провести комбо атаку, що складається з двох ударів пащею.
  • Атака всім тілом. Бос встає на задні лапи і обрушується на гравця всім тілом. Перекид в бік - атака минула.
  • Ривок. Дуже потужна атака, пес загоряється і на великій швидкості мчить у напрямку до гравця. Вхиляйтесь або вліво чи вправо, інакше плакали ваші 700хп.
  • Атака полум'яної пащею. Ідентична першій атаці, хіба що пащу у боса буде горіти і атаки будуть в три рази швидше. Два перекиду назад - кращий вибір.
  • Вибуховою удар. Пес проводить атаку пащею, і якщо він по вам не потрапляє, на частку секунди бос завмирає, а потім б'є лапою по підлозі, що виробляє потужний вибух. Вхиляйтесь і знову в бій.
  • Вогняний вибух. Найпотужніша атака боса. Пес застигає на пів-секунди і навколо нього починають з'являтися великі іскри, що призводить до потужного вибуху. Убивча атака! Побачили, що пес застиг і трясеться - біжіть подалі, інакше - finita la commedia.

Тактика бою[]

Боротися ви будете на великій круглій арені. Краща тактика - бити після атаки пащею або ривка, так як під час інших атак бити боса дуже небезпечно.

Після кількох потужних ударів по ребрах падає на землю, після чого, імовірно, можна нанести критичний удар в обличчя.

Вразлива до втрат від електрики.

Так само раджу бити його по морді після того як він здійснить атаку пащею, через якусь кількість ударів бос ненадовго застану, а потім по його голові буде проходити набагато більших збитків (що дозволяє розправитися з цією тварюкою набагато швидше (А це дуже важливо в підземелля проклинати чаші, бо у вас тільки половина хп від усього запасу і він може ваншотнуть вас майже будь атакою)).

Також можна додати, що коли вона вивергає з пащі лаву(робить вона це довго), підскакує до ребер і б'ємо зарядженої атакою.

Ще краще всього при фіз атаках мордою перед власною атакою перевіряти її: відразу після удару підходимо ближче і якщо морда повернулася на місце без тряски б'ємо, якщо затряслася, то буде добиває удар. На початку бою може проводити максимум один добиває удар, наприкінці 4 удари з останнім добиває дальнім випадом морди, які знімають здоров'я майже як таран, тобто напевно він вас вб'є, так що як тільки бачите, що вона мемного на добиванні подалася вперед, то отпригівать не назад, а в сторону.

Також важливо знати, що псина абсолютно в будь-який момент може почати таран і Ви повинні бути до нього готові, інакше відразу ж помрете.

Галерея[]

Відео[]

En:Watch Dog of the Old Lords

Advertisement