Вікі Bloodborne
Advertisement
Старий Мисливець Джура
Файл:Гьюла.png
Приналежність: Союзник або Міні-Босс
Локація: Старий Ярнам
Предмети: Значок мисливця Порохових барила
Відлуння крові: 875
Bloodborne logo white
Це незавершена стаття
C1.pngC2.png
"Треба думати, що ти все ще бачиш сни? Наступного разу, коли будеш бачити сон подумай ... Адже ти полюють не на чудовиськ."

- Джура, Старий Мисливець

Старий Мисливець Джура (англ. Old Hunter Djura) - персонаж у грі Bloodborne.

Опис[]

Джура - легендарний мисливець, який, незважаючи на сивину і поважний вік, як і раніше володіє величезною кількістю прийомів боротьби зі звірами і достатньо сильний, щоб боротися забівателем колів і стріляти з кулемета Гатлінга. Він, мабуть, втратив око, і носить пов'язку на лівому оці. Одягнений у сріблястий камзол, на голові красується треуголка. Ніхто не бачив його довгі роки, з тих пір як він відправився в старий Ярнам-пустельний місто, спалений дотла після чуми, яка породила чудовиськ. Ви можете зіткнутися з Джурі, коли підете в стару частину Ярнама.

Бій[]

Джура є сильним противником, який володіє дуже великим запасом здоров'я. Будьте готові до довгої боротьби.

При наближенні до його притулку на даху він буде обстрілювати наближається гравця з кулемета. Коли ви заберетеся в його притулок, він атакує. Джура використовує забіватель колів і мушкетон мисливця, кидає час від часу коктейль Молотова. Джура дуже агресивний і швидкий суперник, він дає гравцям дуже мало часу, щоб вилікуватися або парирувати. Поблизу може атакувати вибуховою атакою, при спробі відійти від нього, стріляє з мушкетона. Невдала атака при його стрільбі, зазвичай призводить до оглушення гравця, і подальшого добивання, яке навіть при повних життях приведе вас до неминучої смерті.

Не варто недооцінювати цей бій. Джура за складністю можна порівняти зі вторглися в ваш світ гравцями. Однак мала зона бойових дій може допомогти - його можна скинути з вежі.

Після смерті з Джури випадає 875 відгомонів крові та Значок мисливця Порохових барила. В локації Сон мисливця в магазині з'являться Забіватель колів і Рушниця-багнет. У Посланника Осяяння можна купити Сет Попільну Мисливця.

Примітка[]

  • Також Джура може бути союзником. Для цього ви повинні спочатку пройти повз сходи ведуть до Джурі, вбити Чудовисько-кровоглота й активувати його вогнище (Церква Доброї Чаші). Можна піти й іншим шляхом, але цей самий легкий. Сенс у тому, що якщо Джура вас не помітить (жодного разу не вистрілить з кулемета), то ви зможете поговорити з ним. Йти від багаттяЦерква Доброї Чаші найкращий варіант. Йдемо вперед до зрізу, а там уже сходи навпроти.
  • Якщо нападати на монстрів в локації Джура знову стане ворожим.
  • Якщо ви хочете бачити Джуру як вашого союзника, то Вам не слід переходити в перше проходження локації підніматися до нього на дах, а потрібно пройти далі і перемогти боса локації і вже від його багаття йти до Джурі (головне що б він вас не помітив). Або Вам слід спочатку потрапити в Підземну в'язницю і ліквідувати Чорне чудовисько Паарл, таким чином ви відкриєте ворота, які ведуть в Старий Ярнам (альтернативний шлях). Джура не знатиме про Вашу присутність і Ви зможете непомітно підійти до нього.
  • Джура може звалитися з даху, якщо довго скакати по ній, ухиляючись від його атак. У такому випадку може виявитися так, що видобуток виявиться в недоступному для гравця місці, але це не страшно. Вирушаємо до найближчої лампі, в сон мисливця, а потім знову збираємося на дах. Речі будуть лежати зліва від кулемета Гатлінга.
  • Більш простий спосіб-перезайти в гру. Значок і кров будуть на вежі.
  • Хоч Джура і каже, що причина ворожості - це вбивство монстрів, але можливо це не так, тому як він атакує вас якщо ви зайшли від ліхтаря "Старе місто" навіть якщо ви не атакували монстрів взагалі.

Якщо не виходить пройти Джуру своїми силами, то досить просто звалити його з вежі.

  1. Добути куль, взяти вогнестріл. Швидко піднімаємося сходами і відразу починаємо стріляти. Важливо, щоб Джура не встиг підбігти до нас до початку розстрілу, інакше нічого не вийде.
  2. Беремо сокиру мисливця. Встаємо в дворучну стійку. Піднімаємося і вибираємо момент щоб зробити сильну атаку (розкрутка). Важливо! Використовуйте атаку з розумом, так як легко самому звалитися з вежі.
  3. Ще один простий спосіб вбивства - візьміть сокиру в одну руку, і, як тільки забралися по сходах на дах, біжіть на мисливця і вдарте його слабкою атакою з розбігу. Майже гарантовано ворог впаде з краю, вам залишиться тільки перезайти в гру для отримання видобутку.

En:Gyula

Advertisement