Вікі Bloodborne
Advertisement
Ром, Пустопорожнє Павук
Файл:Ром, Праздний паук.jpg
Локація:
Бюргенверт
Предмети:
Холодна кров родичів (12)
Здоров'я:
5058
Відлуння крові:
22600

Ром, Пустопорожнє Павук(англ.Rom, the Vacuous Spider) - Бос у грі Bloodborne.

Опис[]

Монстр, дивна помісь павука і личинки, створений Майстром Виллемом для охорони секрету, який Мастер "довірив озеру".

1 стадія[]

  • Закликає собі на допомогу досить повільних павуків, але здатних стрибати на гравця.

2 стадія[]

  • Коли встає на задні лапи, закликає 6-8 крижаних брил падаючих на гравця з неба.
  • Коли гравець наближається, перевертається на спину і закликає крижані брили, які вилітають із землі в невеликому радіусі навколо боса.
  • Іноді каста вибух навколо себе, якщо гравець підійшов впритул. Зазвичай виконує його, якщо павуки ще живі.

3 стадія[]

  • Якщо гравець підходить впритул, Ром починає звиватися тим самим завдаючи шкоди.

Тактика[]

Основна тактика:[]

  • Для битви з Ромом і його павуками найкраще підійде % D1% 83% D1% 81 Тонітрус.
  • Спершу потрібно вбити павуків, яких закликав Ром. Спочатку Ром нападати не буде і все що нам залишається - це бити його павуків. Краще бити їх зі спини, у вразливе черевце. Павуки теж поводяться пасивно, але якщо підбігти до Рому, то вони почнуть стрибати на персонажа. Так що спочатку вбиваємо павуків, а потім б'ємо Рома, поки він не зникне.
  • При наступному його появі, Ром знову закликає орду павуків, а сам починає бомбардувати нас брилами. Найкраще ухилятися від брил з наведенням на павуків або Рома. Тоді персонаж замість перекатів буде виконувати ковзаючі рухи в сторони і шанс потрапити під брилу набагато менше. Знову павуки, а потім Ром. Найкраще постаратися вбити його саме зараз.
  • Якщо не змогли вбити Рома за 2 стадії, готуйтеся до 3. Тут вже якщо у Рома залишилося мало хп, то можна відвести павуків подалі від боса, а потім, проігнорувавши їх, добити боса. Але остерігайтеся АОЄ та серії ударів.

Альтернативна тактика:[]

  • Якщо ви граєте за "мага", то Рома досить легко вбити за допомогою вогнемета - просто будьте завжди біля його морди і не давайте йому почати крутитися (він крутиться перед зникненням).

Примітка[]

  • Можливий баг: Ром може закликати відразу 2 орави павуків, що помітно ускладнить життя гравцеві. Відбувається тільки в тому випадку, якщо під час його зникнення нанесено досить велике у утрати, і Ром не зміг зникнути з першого разу.
  • Латинське слово "Vacuous" має безліч значень (вакуум одна з похідних), наприклад, порожній, пусте, бездіяльний, але івироджений.
  • Перед тим, як стрибати в озеро можна вбити старого в колясці і отримати відмінну руну.
  • Павуки-помошники будуть призиватися Ромом три рази.
  • Іноді з убитих павуків буде випадати Озареніе.Вероятность випадання Осяяння 1/5.

Пов'язане досягнення[]

​​ Файл:Ром, Пустопорожнє Павук. png Ром, Пустопорожнє Павук
Переможете Великого: Ром, Пустопорожнє Паук.
Трофей Файл:Бронза. Png

Відео[]

En:Rom, the Vacuous Spider

Advertisement