Вікі Bloodborne
Advertisement
Підозрілий жебрак
Файл:Подозрітельний ніщій.png
Локація:
Заборонений Ліс
Предмети:
Руна Керілла "Чудовисько"(Брешемо. Підвищ. Превр. +50)
Здоров'я:
7400(нг+)
Відлуння крові:
35867(нг+)

Підозрілий жебрак(англ.Suspicious beggar)- противник в грі Bloodborne

Місцезнаходження[]

Знаходиться на локації Заборонене ліс. Від першого ліхтаря біжимо через село, потім пробігаємо багно, потім гармату і заходимо в млин. У ньому ми бачимо нового противника, на перший погляд людини, але коли Ви його атакуєте у нього з голови вирвуться щупальця. Він буде спускатися, а ми повинні будемо пройти в дверний отвір навпаки, ми проходимо через нього і зістрибує, йдемо наліво і піднімаємося сходами(по дорозі вбиваємо одного перевертня)проходимо по механізмам прямо і виходимо до даху, де знаходиться підозрілий жебрак.

  • Топь пробігатиобов'язковоабо вас закидають коктейлями Молотова.При цьому потрібно оббігати повзучих мерців, які можуть вивести вас з рівноваги і вас закидають коктейлями Молотова.
  • Від гармати ухилятися не складно, просто робимо перекат в момент пострілу.
  • Також якщо ви не впевнені у своїх силах, то можна відімкнути залізні двері праворуч від ліхтаря. Для цього ми, заходячи в млин, спускаємося, потім повертаємо наліво, там буде міст, переходимо його, піднімаємося на пагорб праворуч, там буде невелике приміщення з ліфтом, піднімаємося і відкриваємо залізні двері. Тепер нам не треба буде пробігати всю локацію.
  • Якщо ви вже зрозуміли як точно дістатися до млина, то можливий спідран.

Бій[]

Жебрак запитає Вас, чи не знаєте ви безпечного місця, але не варто його кудись відправляти, бо він уб'є всіх NPC в безпечному місці, але не відразу всіх. Тільки одного. Якщо ви кілька разів його ударите він прийме справжній вигляд звіра, який має кілька стадій.

Атаки:
В основному він б'є по три рази без розбігу перед собою: 2 перших удару розмашисті і третій прямий з великою дальністю, тому не отримати шкоди ви зможете тільки якщо ви точно за спиною(примітка:ви повинні бути за спиною після другого удару або третього удару, в іншому випадку на другому або третьому ударі він може різко розвернутися і зачепити вас). Також він може наносити болючий удар з розбігу, якщо ви ухилятися здатний через невеликий інтервал вдарити ще раз. Також може робити поодинокі випади однією і двома руками(лапами)
На другій стадії він діє набагато швидше. Удари ті ж, але кожна комбінація йде за іншою зі значно меншим інтервалом і додається ураганна атака, сильно відкидаються і має велику дистанцію.
Тактика:

Варіант №1:[]

  1. Купіть або знайдіть кілька отруєних кинджалів(кілька можна знайти прямо на даху, де ви вперше зустрінете жебрака.
  2. Вдарте його кілька разів, щоб він поміняв форму і став чудовиськом.
  3. Як тільки він стане ворожим-біжіть в коридор і займіть впевнену позицію приблизно посередині. На відміну від нас, наш суперник не зможе втиснутися між вузькими кам'яними стінами.
  4. Потім просто кидаємо в жебрака 1 отруєний кинджал. Як тільки дія одного закінчується - повторюємо. Декількох штук вистачить, щоб розправитися з супротивником.

Примітки:

  • Пам'ятайте, що з певного моменту він почне запускати в ваш коридор свої торнадо - вбити воно вас не вб'є, але покалічити зможе.
  • Отруєні кинджали ефективні тільки при першому прохождніі, при нг+ вони не завдаватимуть належного шкоди.

Варіант №2:[]

Якщо є добре прокачаних Секира Мисливця або Клинок Поховання ви можете використовувати експлоіт(див. Прикладену відео і розділ Примітки та цікаві факти).
Зайти за спину і з швидким зброєю наносити по 1-2 удару, що менш ефективно і займе більше часу. Противник стійкий до станящім атакам(використовувався молот-меч) і потрібно дуже добре управлятися з важкою зброєю, щоб встигати наносити удар і ухилятися, так що швидке зброю переважніше. і більш надійним способом уникати більшість його атак буде легке і швидке зброю начебто молота-меча у формі меча або забівателя кілків. Можна також наносити швидкі удари з наскоку після комбо трьох ударів з подальшим отпригіваніем або доглядом за спину. Варто враховувати, що навіть якщо навіть ви зробили наскок відразу після комбо він може виконати пряму блискавичну атаку.
Тип атаки у нього фізичний в першій фазі і електричний в другій, вразливий до вогню, отже перед боєм слід запастисяпосудиною з масломв комбінації зкоктейлем Молотова, вогненної папером, бронею на резист електрики і вставить руну керіла Зникаюче озеро. Увороти слід робити обережно, з розрахунком на невелике відкидання при ударі жебрака, оскільки площа даху невелика і можна впасти з неї.

Примітки та цікаві факти[]

  • Ми застаємо жебрака в жахливому вигляді, всього в бинтах, він говорить наляканим голосом, але при цьому поряд з ним лежить труп дитини, мати, що тягнеться до нього і, по всій видимості, батько.
  • Після появи червоної місяця даний персонаж зникає.
  • Логічно припустити, що персонаж-НЕ монстр, так як на нього не діє Суміш їдкою крові.
  • Знайте, якщо ви будете йти Хіля в коридор, то йдіть глибше, так як в коридор він теж може направити удар і дістати вас якщо ви недалеко. Але варто також враховувати, що є ризик того, що жебрак закриє прохід собою і це майже напевно не дасть Вам його вбити.
  • Якщо хочете пройти по-простому, то беремо прокачануСокиру мисливця або Клинок поховання, встаємо в коридор і на коротких атаках або між атаками б'ємо жебрака дальніми атаками(R2).
  • Жебрак в середині бою кричить чи то обуреним, чи то жалібним голосом: "Мисливці-вбивці! І ти називаєш мене чудовиськом? Та що ти знаєш про це?", А в кінці додає: "Ми всі погані тварюки."
  • З ворога падає руна "Чудовисько", тоді як все інше вказує на те, що навіть враховуючи перетворення він не зовсім чудовисько і можливо це натяк розробників на те, що жебрак прав і всі мисливці такі ж чудовиська як і він.
  • Найпростіше відправити у Клініку Йозефкі (якщо Ви говорили з нею і вона просила приводити людей до неї), тоді вона перетворить його в пуголовка. Розпізнати його можна буде по характерній позі (він буде сидіти над трупом і мирно його уплітати). При вбивстві з нього випаде руна.

Відеогайд[]

Галерея[]

Advertisement