Вікі Bloodborne
Advertisement
Посильні
Файл:Посильние.png
Приналежність: Помічники
Локація: весь Ярнам
Предмети: свитки, надгробки
Bloodborne logo white
Це незавершена стаття

Опис: Заповнення, скріншоти

Посильні (англ. Messengers) - персонажі-помічники в грі Bloodborne. Відіграють ключову роль в механіці ігрового онлайн-режиму.

Опис[]

Посланці всюди супроводжують мисливців, які досліджують світ Ярнам. Четвірка цих тендітних, спалених створінь, хоч я знаю простим смертним: з ними контактують тільки мисливці, у яких ті в служінні. Вони є з темних порталів Миру Кошмарів, несучи пурпурні сувої, написані їхніми господарями. Їх можна зустріти, похмурими і засмученими, поруч з місцем упокоєння полеглого мисливця: засмучені, вони обіймають надгробок, що несе відбиток останніх секунд життя господаря.

Механіка[]

  • Зберігають думки, здогади і рішення мисливців, передаючи їх записи іншим гравцям у вигляді сувоїв.
  • Охороняють місця смерті господарів, передаючи іншим мисливцям відображення подій смерті (досить доторкнутися до надгробка, оточеному зграйкою цих плачуть крихіток).
  • Чи є провідниками для різних ритуалів, наприклад, відкриття шляху в Підземну Чашу.
  • Під Сні мисливця є кілька особливих купають посиленого, з яким можна торгувати (з одними - за осяяння, з іншими - за відгомони крові).
  • Можна забезпечити аксесуарами: капелюшками, пов'язкою, глечиками. Для цього треба підійти до купався посильним в пні, які знаходяться зліва від майстерні.

En:Messengers

Advertisement