Вікі Bloodborne
Advertisement
Bloodborne logo white
Це незавершена стаття

Опис[]

Нащадок птумеріан
Локація:
ладірінт
Предмети:
Здоров'я:
при першій зустрічі 5к

при другій зустрічі 12к всі наступні ~ 19к

Відлуння крові:
1. 1900

2. 73000 3. 110000

Нащадок птумеріан(англ.Pthumerian Descendant)- бос в грі Bloodborne. Зустрічається тільки в лабіринті в якості боса і, пізніше, як рядовий супротивник. Озброєний серпом, з часом трансформується в два.

Тактика[]

Отже, всі атаки нашого ворога піддаються парирування. Однак, проблема полягає в тому, що це неймовірно важко робити навіть досвідченим гравцям - бос неймовірно швидкий, як і його атаки.

Тому, якщо ви не впевнені в тому, що впораєтеся з парирування - краще не ризикувати, у разі невдачі, ви втратите 3/4 свого здоров'я і залишки бойового духу.

Бій ділиться на дві стадії:

  1. На першій стадії бос не так агресивний і користується тільки одним серпом.
  2. З другої стадії, легким рухом руки серп перетворюється, серп перетворюється ... перетворюється серп ... в елегантні 2 серпа. Тепер бос використовує всі свої комбінації, дуже агресивний і швидкий.

Атакувати бос буде достатньо раптово, проводячи швидкі комбінації ударів. Ваше завдання, спробувати опинитися за ним і встигнути дати йому здачі. Станлоку він піддається, але не повному - пару раз вразить і отпригнет, так що не сподівайтеся, що ви зможете забити його за 1 серію. А ще будьте готові до його контратаці.

Після того, як ви дасте йому прикурити на 50% здоров'я, він створить маленьке диво і зробить з 1 серпа два. Тут починається дійсно складна стадія, так як утрату по вам стає просто непристойно високим. Ваше завдання - ні в якому разі не підставлятися під роздачу і завжди бути готовим відступити. Повірте, краще упустити можливість провести зайву атаку, ніж зловити серію ударів, яка, якщо вас не вб'є, то колишнього здоров'я вам не залишить.

На цій стадії тактика, в цілому, не змінюється - намагаємося спровокувати його на атаку і пірнути під руку. Просто робити це треба обережніше і не намагатися закінчити бій швидше - у вас ще багато часу тому не поспішайте. Завжди пам'ятайте про те, що бос може метнути в вас серп. Як на першому, так і на другій стадіях. Тому не рвіть дистанцію, щоб не провокувати його робити це.

Загальні поради[]

  • Не використовуйте зброю з повільною швидкістю атаки - тут це буде не дуже актуально.
  • Отруєні кинджали марні.
  • Якщо ви - майстер парирування, не забудьте надіти руну на збільшення утрати від контратак.
  • Обов'язково запасіться Банками з кров'ю по максимуму. Незайвим буде руна на збільшення їх максимальної кількості.
  • Як тільки зайдете на арену - робіть тактичний стрибок убік, тому що бос може кинути в вас свій серп. На другій стадії він кидає відразу два. Утрату дикий. Тому перебувати далеко від нього не радимо. Якщо бачите, як у вашому напрямку летить щось залізне, зігнутої форми, стрибайте в сторону.
  • Бос завдає тільки фізичний шкоди.
  • Не вступайте в бій, якщо маєте не повне здоров'я, це вам не фінальний бос. Тут вас можуть убити з пари хороших ударів.
  • На другій стадії може складеться ситуація, коли краще ризикнути і спробувати виїхати на парирування. Але це краще, ніж померти навіть не спробувавши, вірно?
Advertisement