Вікі Bloodborne
Advertisement
Bloodborne logo white
Це незавершена стаття
Міколаш, господар кошмару
Файл:Міколаш.png
Локація:
Кошмар Менсіса
Предмети:
Клітка Менсіса
Здоров'я:
?
Відлуння крові:
48400

Міколаш, господар кошмару(англ.Micolash, Host of the Nightmare) - бос в грі Bloodborne. Ректор Бюргенверта, брав участь у вивченні блідою крові, пішов з університету і створив свою школу, де навчав спілкуватися з Великими. Ходить у студентській формі. Його маріонетки - померлі від голоду учні, які сиділи з ним під час ритуалу спілкування з Великими.

Тактика[]

Бій з босом буде проходити в два етапи:

  1. Цей противник буде бігати від вас по кімнатах до тих пір, поки не забіжить в одну з них і не прийме бій. Не намагайтеся вбивати маріонеток - з часом, вони оживуть, але в битві вони не заважають. Так що, просто забудьте про них. Слідуємо за ним, поки він не прибіжить в ту саму кімнату. Там буде ще 2 маріонетки. Їх краще вбити. Після чого Міколаш буде використовувати тільки 1 атаку - буде стріляти по вас щупальцями з руки. Не потрібно стрибати в сторони, намагаючись її уникнути, достатньо просто відійти в сторону і почати його бити. Можна прямо під час каста. Більше нічим він не користується. Коли у нього залишиться 50% здоров'я він втече і доведеться знову за ним ганятися.
  2. Далі починається другий етап. Вибігаємо з кімнати і повертаємо направо. Біжимо швидко, щоб волоссячко розвивалися тому. Добігаємо до гвинтових сходів. Шлях вниз, як не дивно, веде вниз. Там ви знайдете різні корисності, які я раджу вам забратипіслябою, так як їх охороняють вороги і ви маєте реальні шанси загинути. Отже, ви повертаєте вашим персонажем наверх. Тут все повторюється точно, як і в етапі 1, але бігати цей екстравагантний молода людина буде довше. Все також не звертаємо уваги на його подподручних і слідуємо за ним. Коли він забіжить в одну з кімнат, вхід в неї вам перепинить залізні двері.(Бережіть ноги, вона впаде зверху). Що ж робити? Біжимо на самий верх, де видно наступний ліхтар, але немає моста. Ви повинні повернути праворуч і там ви виявите цю саму кімнату - вам тільки треба буде зістрибнути вниз. Сутичка продовжиться. Але тепер Форрест вивчив кілька нових прийомів: крім щупалець з руки, він може вдарити вас руками, а також, увага, творити заклинання, яке може вбити вас з 1 удару - Поклик понад(він підніме руки над головою, де з'явиться блакитна сфера, потім вона розірветься і в вас полетять невеликі згустки енергії). Ваша задача, не давати йому цього зробити. Тримайтесяпостійно поруч з ним, не дозволяйте витривалості впасти занадто сильно - це не дасть вам швидко скоротити дистанцію. Якщо все-таки сталося так, що він почав кастовать заклинання - якщо встигнути висреліть до того, як з'являться маленькі білі вогники, заклинання зіб'ється. Боятися звичайних ударів не варто - утрату не серйозна. Щупалець уникаємо точно також і б'ємо. Якщо ви розумієте, що у вас вже не виходить перешкодити йому використовувати Поклик згори, спробуйте скоротити одержуваний шкоди, здійснюючи стрибки з боку в бік. Шанси вижити будуть більше.

Загальні поради[]

  • Ще раз нагадаю - не бийте маріонеток, вони не грають ніякої ролі. Але підставлятися під їх удари не варто - 3/4 життів відразу зніме.
  • Міколаш піддається станлоку.
  • Якщо Міколаш непристойно довго бігає від вас, зробіть так, щоб він зайняв вичікувальну позицію навпроти кімнати, де має відбуватися битва, потім обійдіть його ззаду і він побіжить в потрібному вам напрямку. Коротше, він практично завжди побіжить в протилежну від вас сторону. * Слідкуйте за запасом витривалості - кволість Миколаша - це ілюзія. Якщо ви вирішите, що з легкістю зможете не дати йому нічого зробити, то помиляєтеся. Як тільки ви видихаєтеся помрете.
  • Якщо ви також досить спритні, то ви можете спробувати обігнати Миколаша на другому етапі бою і вам не потрібно буде витрачати час на обхід перешкоди. Зробити це дуже важко, потрібна вправність і точне знання траєкторії його рухів.
  • Після битви з босом, пройдіться по полю бою ще раз - там ви зможете знайти багато корисних речей і, якщо не побрезгуете брати з землі, стати їх щасливим володарем.
  • Крім іншого можна не дати Міколаша вийти за межі початкової кімнати. Для цього слід грати в кооперативі. Кілька гравців вбігають в локацію боса і відразу ж закривають всі виходи, в які Міколаш тікає: двоє стоять на проходах, а третій ганяє боса по локації. Бийте поки не вб'єте. У деяких випадках Міколаш може розлютитися і від безвиході почати атакувати гравця, що ганяється за ним - не варто лякатися, просто бийте. Коли ви знесе половину хр своєму супротивнику, він зникне. Біжіть в наступну (точно таку ж) кімнату і дійте за тією ж схемою - Міколаш може знову розлютитися, але цього разу він не стане використовувати Поклик згори, лише початкові атаки.

Пов'язане досягнення[]

​​ Файл:Міколаш, Господар Жаху. png Міколаш, Господар Жаху
Переможете Миколаша, господаря кошмару.
Трофей Файл:Бронза. Png

Відео[]

Файл:Micolash, Host of the Nightmare Boss

En:Micolash, Host of the Nightmare

Advertisement