Вікі Bloodborne
Advertisement

У Гаскойна є дві дочки. Молодша сидить біля вікна і чекає маму (Віолу), яка вирушила імовірно за Гаскойном до кладовища. Старша ж з'явиться в тому ж вікні після вбивства Ром'а святкують Павука.

Вона дає нам перший "side quest" у грі, знайти маму, і додає, що якщо зустрінете мого тата то обов'язково програйте мелодію з шкатулки, він її дуже любив і завжди згадував про те "Ким він є" Так як часто забувався і йшов, про що свідчить занепокоєння дівчинки, і опис речей Гаскойна, про те що вони погано впливають на його розум і його кров давно вже проклята, що доводить його перевтілення в перевертня на третій фазі битви.

Так само можна викликати Гаскойна на битву з храмовим Чудовиськом, до битви з ним самим, точка призову буде біля фонтану на шляху до дівчинки, так само якщо використовувати шкатулку перед Гаскойном, він усміхнеться, та б показати що йому вже байдуже.

Після завершення другої битви на цвинтар, якщо подивитися на прибудову, можна виявити тіло жінки, це і є Віола, яку можливо вбив Гаскойн в пориві люті, в трупі можна полутать брошка, з самоцвітом, який при бажанні можна вийняти, або ж віддати дівчинці.

Є три варіанти розвитку сюжету з нею:

Oтдать брошку і закінчити квест, при цьому розкладі ви нічого не отримуєте.

Не віддавати брошка, відправити її в Собор Ідон, при цьому варіанті, вона загине по шляху, її з'їсть"Свиня", що доводить дроп з кнура, закривавлена ​​стрічка, яку можна передати старшій сестрі(вона з'явиться після битвою з босом "Ром Дозвільний павук"в тому ж вікні, де була молодша сестра) після чого вона покінчить з собою, що дозволить отримати білу стрічку посланців.

Не віддавати брошка, відправити її до Йозефке в лікарню, дівчинка дійде до пункту призначення і та її переробить в космоняшку.

Advertisement