Вікі Bloodborne
Advertisement
Лялька
Файл:Кукла1.png
Приналежність: Союзник
Локація: Сон мисливця
Предмети: Слізний камінь
Bloodborne logo white
Це незавершена стаття

Лялька (англ. The Doll) - персонаж у грі Bloodborne.

Опис[]

При першому відвідуванні Притулку можна буде виявити тендітну порцелянову ляльку, яка не відповідає ні на які дії гравця, скляні очі якої спрямовані на місяць. Але після того, як ви отримаєте одне очко осяяння, вона оживе.

  • Хранителька досвіду (піднімає рівні гравцеві).
  • Приязна, спокійна і ніжна. Вона висловлює щиру любов і глибоку повагу своєму творцеві - людині.
  • Відповідає на жести гравця: на уклін - поклоном; на провокаційні жести (які?) трохи нахиляє голову; на забавні ж у відповідь аплодує.
  • У грі є сет ляльки. Його можна отримати в локації "Стара покинута майстерня".
  • Ляльку можна вбити, але при цьому вона все одно підвищить вам рівень, а під час наступного відвідування сну Мисливця попросту воскресне. Амінь!
  • Лялька іноді може заснути або піти на прогулянку. Зазвичай в таких випадках її можна знайти на верхніх рівнях - там, де знаходиться Посланник Осяяння, він же - магазин за "осяяння".

Примітки[]

  • В локації "Стара покинута майстерня"на полиці лежить шпилька, яка належить Ляльці. Декор можна віддати NPC, в такому випадку гравця чекає невеликий монолог Ляльки, яка віддається спогадам, розповідає про емоції (так-так), що переповнюють її. Ну і потім, в якості подяки, штучна дівчинка вручає мисливцеві брошку, всередині - "слізний" самоцвіт. Штука 8 рівня, дає жалюгідне відновлення здоров'я, всього +2 од/с, але зате вставляється в будь-який слот для зброї.
  • Ляльку озвучує Іветта Мурадасілова, яка також озвучувала Діву в Чорному з Demon's Souls.
  • При підвищенні рівня лялька просить мисливця закрити очі, але в меню підвищення рівня можна розгледіти, що очі мисливця відкриті (дуже важлива інформація).
Advertisement