Вікі Bloodborne
Advertisement
Bloodborne logo white
Це незавершена стаття
Зберігач смерті
Файл:Snatcher Closeup (2).jpg
Локація:
Район Собору (після вбивства Кровоглота)
Предмети:
Осколок кровавика, Подвійний осколок кровавика, Папір Блискавок
Здоров'я:
910
Відлуння крові:

Зберігач смерті(англ. Death Dealer, Snatcher)- противник в грі Bloodborne.

Опис[]

Високий монстр з великим мішком за спиною. Є ключовою фігурою для потрапляння в Яааргул.

  • Він же "Викрадач", з'являється в ніч полювання і їм недостатньо смерті, вони викрадають людців, тіла в мішках вони відносять туди, звідки немає возрата, в'язницю поблизу Яяргула, на землях старого Ярнама, щоб принести в жертву темним ритуалам.
  • З'являється лише після вбивства Кровоглота, боса локації "Старий Ярнам", щоб його зустріти і відправиться в тюрми, вам потрібно пройти в гробниці Ідона в раніше закриті двері, ліворуч від входу, пробігти по майстерні, вниз по локації до вулиць.
  • Пройшовши ще трохи далі, ви побачите стоїть мобу, дозвольте йому вбити вас.

Тактика[]

Брати мисливці, тактика боротьби з цим туристом буде сильно залежати від того, на якому етапі гри в з ним зустрінетесь і від вашої екіпіровки. Однак, вам варто знати, що проломити вашому персонажу череп він зможе практично на будь-якій стадії проходження. І зробить він це голими руками.

У кожному разі, тактика буде приблизно така:

ваше завдання - позбавити його близько чверті його здоров'я. Як тільки це відбудеться, він почне Бафана себе на утрату. Це досить довгий процес і у вас буде достатньо часу, щоб обійти його і вдарити зарядженої атакою, після чого проткнути його кулаком наскрізь. Якщо після цього він не стане трупом - нанесіть ще одну заряджену атаку, поки він піднімається. У більшості випадків, цього має вистачити. Якщо ні, то тримайте середню дистанцію і атакуйте після проведення їм серій атак. У випадку, якщо ви відчуваєте, що шкоди вам не вистачає, не вступайте в бій. Йому на вас шкоди вистачить точно.

Загальні поради:[]

  • Не обманюйте його повільністю. Він здатний швидко скорочувати дистанцію і завдавати серйозної шкоди.
  • Якщо він встигне бафнуть себе(покриється червоною аурою), то його утрату сильно зросте і у вас будуть прекрасні шанси померти з парочки ударів. Не давайте йому зробити їх.
  • Ні в якому разі не пропустіть можливість провести критичну атаку під час анімації його Бафа - це ключовий момент у його вбивстві, якщо ваш персонаж не може похвалитися серйозним уроном з руки.
  • Його атаки досить легко парирувати. Але, у разі невдачі, утрату по вам буде завдано і його кількість вас засмутить, а може навіть і вб'є.

Примітка[]

  • Після вбивства Рома - вмирають/пропадають скрізь, тому в Тюрму і ранню Духовну село потрапити тільки обхідним шляхом.

Галерея[]

En:Death Dealer

Advertisement