Вікі Bloodborne
Advertisement
Bloodborne logo white
Це незавершена стаття
Хранитель Стародавніх Богів
Файл:Хранитель Стародавніх Богов.png
Локація:
Підземна Чаша Птумеріан 4 рівня
Предмети:
Прокл. гострий. самоц. св. крові(5)
Здоров'я:
16000
Відлуння крові:
65000

Зберігач Стародавніх Богів(англ. Keeper of the Old Lords)- бос підземелля в грі Bloodborne.

Опис[]

Входить в набір супротивників, створених спеціально для Підземелля Чаші. Може зустрітися вам практично в будь-якому підземелля, де є рандомних генерація босів і лута. Представляє з себе помісь класичного бійця ближнього бою з шаблею і піромантія в огидною капелюсі.

Бій проходить в дві стадії:

  1. Бос не надто агресивний. В основному використовує меч, зрідка кидаючи в вас вогнем. Якщо парирування для вас уже збагнена наука - користуйтеся ним.
  2. Коли у боса залишиться приблизно 50 відсотків здоров'я, почнеться друга стадія сутички. Бос стане більш активним і моторним. А також бафнет свою шашку вогнем. Цесерйознозбільшить його втрата від звичайних атак. На цій стадії слід бути вкрай обережними - Хранитель дійсно з легкістю розправиться з вами в 2 удари, якщо ви потрапите під роздачу.

Особливої ​​небезпеки, як уже було сказано, не представляє. Навіть враховуючи його колосальної шкоди, всіх атак дуже легко уникнути. Без паніки, панове.

Тактика[]

Прості атаки боса можна парирувати за допомогою своєчасного пострілу, а, в силу своєї комплектації, він піддається станлоку від серії ваших могутніх(і не дуже) ударів. Але не все так просто, як ви могли подумати. Ось кілька порад, які напевно допоможуть вам справитися з цим жалюгідною подобою Квілани з Ізаліта:

  • Бос, незважаючи на уявну простоту, з легкістю може вбити вас з двох ударів уже в першій стадії сутички. Тому настійно рекомендуємо вам не лізти на рожен і нападати тільки коли Хранитель провів свою атаку.
  • Якщо ви вже впевнено справляєтеся з парирування-користуйтеся ім. Для цього радимо триматися на малій дистанції від боса, щоб у нього не було особливого бажання кидатися в вас вогнем. Це взагалі нечесно, самі розумієте.
  • Як вже було сказано, з 2-й стадії ви маєте більш ніж реальні шанси відправитися насолоджуватися завантажувальним екраном знову всього за 2 удари. Все, що потрібно робити - бути більш обережним і уважним. І ні в якому разі не гидувати лікуватися -ваше здоров'я завжди має бути повнимі міцним. Як у Жириновського.
  • Для збільшення виживаності убрався свого мисливця або мисливицю в екіпіровку з максимальним захистом від вогню, але про фізичний захист також забувати не варто.
  • Зброя, якщо у вас будуть альтернативи, вибирайте з максимальним ДПС'ом(уроном в секунду), щоб позбавити боса максимальної кількості здоров'я за 1 серію ударів і відступити. Наприклад, Клинки милосердя.

Загальні поради[]

  1. Бос достатньо спритний і здатний отпригівать від вас для уникнення втрати. Щоб цього свавілля не відбувалося, спробуйте заманити його в кут або до стіни, щоб йому було нікуди діватися від ваших ударів.
  2. Ще раз нагадаю - шкала здоров'язавжди повинна бути повна. І крапка. І крапка.
  3. Проводячи комбінацію ударів, залишайте трохи витривалості на відступ - 1 стрибка буде достатньо. Якщо цього не робити, бос може контратакувати вас, в силу чого ви отримаєте більше шкоди.
  4. У випадку, якщо ви майстерно володієте технікою парирування - не забудьте надіти на себе руну на збільшення критичного шкоди. Це серйозно скоротить час сутички.
  5. Якщо на ваших грудях вже росте волосся і ви впевнені в собі - сміливо користуйтеся згустком крові чудовиська. Це прискорить процес розправи над піромантія. І ріст волосся, до речі, теж. Але пам'ятайте - захист ваша впаде, а це означає, що ви будете мати шанси померти вже не з двох, а з одного удару. На ваш страх і ризик, друзі.

Відеогайд[]

Находитса на першому шарі, за ним йде сторожовий пес.

Файл:Похоронітель древніх богів в Данжі
Advertisement