Вікі Bloodborne
Advertisement
Bloodborne logo white
Це незавершена стаття
Батько Гаскойн
Файл:Гасконье.png
Локація:
Район Собору
Предмети:
Ключ до Гробниці Ідон
Здоров'я:
1600
Відлуння крові:
1800

Батько Гаскойн(англ. Father Gascoigne)- бос в грі Bloodborne.

Опис[]

  • Заражений чумою священик, чиє чорне вбрання просякнуте кров'ю. Крім ряси служителя церкви, носить широку капелюх і синій шарф.
  • Перша зустріч відбудеться перед мостом, неподалік від першого боса. Священик допоможе вам.
  • Пізніше, вам належить битися вже з ним в локації, схожою на маленьке кладовище.
  • Противник досить високого зросту, дуже мобільний і сильний. Озброєний мушкетоном і сокирою мисливця.
  • За допомогою шкатулки, яку вам дає дівчинка, можна ненадовго приголомшити ворога, навіть якщо він знаходиться у формі перевертня.
  • Як і решта заражені, Гаскойн божевільний.
  • Якщо безперервно користуватися скринькою, то він відразу стане перевертнем.

У нього три фази бою:[]

1. Священик стріляє дробом на відстані, швидко бігає і перекочується.

Деякі його атаки підкидають гравця. У цій фазі удари сокирою краще парирувати з використанням пістолета.

2. Після того, як третину його здоров'я буде знята гравцем, Гаскойн прибере пістолет, і переведе в дворічний режим свою сокиру.

Атакувати його треба з обережністю, тепер його удари б'ють по площі.

3. Коли у нього залишиться всього третину від загального здоров'я, Отець перетвориться на перевертня. У цій формі він буде "танковать", ламаючи могили. Його атаки неможливо парирувати і він буде атакувати наскоками. Краще взяти довга зброя, наприклад сокиру.

Тактика бою[]

Спосіб №1[]

Файл:Гроби.jpg

Труни, навколо яких потрібно бігати.

Найлегше взяти Молот-меч активувавши молот наL1, і бігати навколо могил (див. Скріншот ліворуч) і бити найпотужнішою атакоюзатиснувши R2, що забирає у боса від 300 до 500 життів (залежно від рівня зброї). Після того, як він перетворитися на перевертня, використовуєте музичну шкатулку, яка оглушити Гаскойна, і ви встигнете ще раз (може два) вдарити його молотом. Використовувати шкатулку коли бос у виглядіперевертняможна тількиодин раз, після цього вона неактивна. Далі починається найскладніше: в режимі перевертня бос в три рази швидше і сильніше звичайного себе, так що ви можете просто не встигати ухилятися і отримувати шкоди. Також в цьому режимі він може ламати надгробки, так що можете навіть не намагатися за ними ховатися.

Отже, повернемося до тактики - бос буде здійснювати ривок у вашу сторону і проводити комбо з 2-3 ударів. У цей час заходимо йому за спину і б'ємо найпотужнішим ударом (на 1 раз вистачить) і так повторюєте до тих пір, поки бос не загине.

Cпособ №2[]

Файл:Bloodborne Father Gascoigne

Цей спосіб для більш досвідчених гравців. Коли бос мчить на вас, ви можете здійснити контрудар - вам потрібно бути впритулдо боса (буквально груди до грудей) вистрілити йому в голову з пістолета і натиснути R1. Бос отримає від 500 до 800 шкоди (знову ж таки залежить від прокачування). Я доклав відео, щоб ви розуміли, що у вас повинно вийти.

Cпособ №3[]

Найлегший спосіб перемогти.

Необхідно кружляти навколо дерева на локації, і атакувати боса довгим зброєю (наприклад, алебардою) крізь текстури дерева. Найефективніше використовувати для цього заряджену сильну атаку. Також замість дерева можна використовувати могили, проте до третьої фази бою це втрачає свій смисл.Ізначально до перетворення на вервольфа б'єте Гаскойна через могильних надгробків, після перетворення використовуючи дерева в якості захисту б'єте і добиваєте через них.

Цікаві факти[]

  • Якщо після бою з Отцем Гаскойном повернутися до першого багаття "Центральний Ярнам" і поговорити з Гілбертом, то можна отримати вогнемет.
  • Перше осяяння, одержуване в грі за допомогою мудрості безумця, відкриває не лише перкі уві сні мисливця (Ляльку, Великий Дзвін). Так само його можна витратити на заклик допомоги, для розправи над Звіром: колишнього мисливця церкви Гаскойна. Він замінить вам союзника з інших світів, має великий запас здоров'я, середній урон, а також може спокійно оттанчіть Церковне чудовисько, поки ви будете його шматувати по великій руці.
  • Точок призову дві:
  1. Знаходиться біля фонтану, там де стоїть "Громила" і стукає у ворота.
  2. Перебуває на сходах, відразу після зрізу (від лампи "Центральним Ярнам" наліво вниз по сходах, на першому ж прольоті у ліхтарного стовпа).
  • Гаскойна можна закликати тільки на бій з першим босом і після вбивства він зникне, як би зник союзник.
  • Кумедний факт: якщо підійти до вікна з дівчинкою разом з ним, нічого не станеться, але якщо подзвонити в "Скриньку", то він усміхнеться, нібито йому вже все одно, так як на вбранні Гаскойна опис свідчить що воно на нього погано впливає і він скоріше всього вже збожеволів через хворобу крові як і всі жителі, доводить це його 3 фаза з перевоплащеніем в обличчя перевертня.
  • До слова, Гаскойн є чоловіком Віоли і батьком дівчинки, яка дає завдання на пошук мами.

Пов'язане досягнення[]

​​ Файл:Батько Гаскойн. png Батько Гаскойн
Переможете чудовисько, яке колись було батьком Гаскойном
Трофей Файл:Бронза. Png

Галерея[]

En:Priest Gascoigne Es:Padre Gascoigne De:Priest Gascoigne

Advertisement