Вікі Bloodborne
Advertisement
Айлін, мисливиця-крук
12223
Приналежність: Союзник
Локація: Центральний Ярнам, Соборний округ
Предмети: Значок мисливця на круків
Відлуння крові: 2623

Айлін, мисливиця-крук (англ. Eileen the Crow) - персонаж у грі Bloodborne.

Місцезнаходження[]

Перша зустріч[]

  • Перший раз зустрічається в локації Центральний Ярнам. Від лампи проходимо наліво (до зрізу, де два троля з цеглою і заражений). Вбиваємо тролів і повертаємо направо, а потім наліво. Доходимо до місця, де багато клітин з собаками і самих собак. Йдемо прямо і бачимо вхід (звідти яскраво світить помаранчевий світло). Заходимо в туди і бачимо прохід прямо і купу ящиків і бочок. Ламаємо їх і знаходимо прихований прохід. Ми потрапляємо на верхній поверх великої кімнати. Йдемо направо і потім наліво. Практично відразу там буде прохід, заставлений діжками. Ламаємо їх і йдемо прямо. Там ви і знайдете її в перший раз. Поговоривши з нею ви отримаєте мітку мисливця і жест (обсмикнути плащ).

Друга зустріч[]

  • Вдруге вона з'являється в локації Соборний округ. Вона буде лежати близько воріт до боса Вікарій Амелія. Поки ви не зачистите локацію поруч зі входом і не відкриєте ворота, вона з вами взаємодіяти не буде. Говоримо з нею і вона дає жест (Ш-ш-ш!). Після нападаємо на Вікарію (можна просто напасть і програти). Але, якщо ви вже вбили боса, можливо (поки невідомо) розмови з нею не буде і ви завалите квестлайн. Увага!
  • Якщо Ви пропустили першу зустріч і Ваша перша зустріч пройшла поруч з ліхтарем "Соборний округ", то друга зустріч пройде біля ліхтаря "Гробниця Іден"(див. Третя зустріч, пункт 1), а в третій раз ви зустрінете її лежачою близько воріт до босові Вікарій Амелія(до цього моменту бос вже повинен бути переможений) і потім ви повинні будете вбити мисливця на мисливців, який смертельно поранив Ейлін. Якщо Ви цього не зробите, то швидше за все вона помре, так як після перемоги вона каже, що ви врятували їй життя. Цей мисливець досить складний для одиночного проходження, використовує пасивно-агресивну тактику, тобто пересувається спокійно, удари завдає не надто швидко. Використовує холодну зброю Чикаго(катана), яка час від часу буде трохи зменшувати його здоров'я. У лівій руці у нього магазинний пістолет, віднімає пристойну кількість здоров'я і що найнебезпечніше, він може цим вивести вас з рівноваги і провести спецатак, яка майже напевно вас вб'є якщо у вас половина здоров'я і менше. Також використовує "імлу заціпеніння", що блокує лікування; "Кістка старого мисливця", яка робить його руху менш помітними і більш швидкими і агресивними, використовує він все це практічесткі по кулдаун, так що в битві з ним бажано швидке зброю кшталт "забівателя колів" або "молота-меча" у формі меча. Також бажано тримати здоров'я на високому рівні і самому використовувати "імлу заціпеніння" так як хілом він відновлює майже половину здоров'я.
  • Є й більш легкий спосіб перемогти його - використовувати Священний Клинок Людвіга в дворучної стійці, і бити посиленими на максимум ударами. Не дивлячись на те, що противник дуже мобільний, але мобільний тільки тоді, коли поблизу до гравця. Якщо ж тримати з ним дісстанцію, то він буде спокійно йти до гравця (в деяких випадках може підбігти і вдарити але від цієї атаки легко ухилитися), і в цей момент від нас і потрібно бити посиленою атакою. Битва за цією схемою протривати недовго, навіть якщо супротивник відновить здоров'я. Єдине, на що слід звертати увагу - треба починати заряджати атаку на певній відстані. Якщо удар до нього не дістане, то він зробить два удари, що швидше за все вб'є гравця, а якщо під час удару ви будете занадто близько, то він встигне вистрілити з пістолета. Утрату йому все одно завдасть, вас він не отпарірует, але постріл забере більшу частину здоров'я.
  • Так само може з'явитися відразу за центральними дверима, якщо йти від лампи, стоїть по лівій стороні біля огорожі, з'являлася навіть після перемоги над босом вікарій, після розмови так само навчить вас новому жесту і відправиться в локацію Гробниця Ідон.
  • Переконайтеся, що після зачистки локації і відкриття воріт ви поговорили з нею, після чого перезавантажте локацію перш ніж ви ввійдете на кладовищі! Це дуже важливо, бо вона може і не з'явитися.

Третя зустріч[]

  • Після того, як ви переможете Отця Гаскойна, третя зустріч буде на тому самому кладовищі (багаттяГробниця Ідон, сам багаття буде не доступний для швидкого переміщення, краще всього відправитися туди з локації Соборний Округ). Ейлін буде битися з Хенруком. Убийте його і поговоріть з нею. Вона дасть вам новий жест і руну. Якщо вона загине, квест НЕ продовжиться (обережно ваші розмашисті удари завдають їй шкоди).

Четверта зустріч[]

  • Остання і четверта зустріч відбудеться в локації Соборний округ поруч з ліхтаремЦентральний собор(там де ми билися з вікарієм). З'явиться вона тільки після того, як ви переможете боса Ром, Пустопорожнє павук. Ви повинні будете боротися з нею. Битва досить складна, вона трохи повільніше ніж Старий Мисливець Джура, але небезпечніше нього. Боротися ви будете один, так що приготуйтеся до складного бою. Після перемоги ви отримаєте Значок мисливця на воронів і запрошення вступити в ковенант Мисливці на мисливців.
  • Не обов'язково битися саме з нею, після трьох зустрічей і вбивства боса Ром, Пустопорожнє павук, відразу біжіть до Центрального Собору, на підході до дверей, ліворуч, ви побачите її поранену, вона скаже вам не йти в собор, там її видобуток. Але не треба її слухати, йдемо б'ємося, з великими труднощами вбиваємо (ворог досить сильний, озброєний Чикаго, Магазин пістолетом і одягнений частково в сети ворона і лицарів Кейнхёрста, вміє парирувати ваші атаки, один раз лікується і має в арсеналі Кость старого мисливця, буде активно парирувати ваші атаки) і повертаємося до Ейлін, ворону-мисливцеві. Вона каже, що відходить від справ і віддає нам Значок мисливця на воронів і руну ковенанта Мисливці на мисливців, що підвищує відновлення витривалості.

Опис[]

  • Є лідером ковенанта Мисливці на мисливців, в який можна вступити, коли гравець закінчить квест Ейлен.
  • Охотница, одягнена в сет з вороною пір'я. Ймовірно, у мирний час була лікарем, але потім стала боротися з епідемією більш радикальними методами. Озброєна прямим мечем і пістолетом.
  • Вона буде допомагати головному героєві в різних локаціях у міру проходження сюжетної лінії.
  • Схожий головний убір був у Інгвард з Dark Souls.
  • Перший раз зустрічається в Центральному Ярнаме.
  • Після першої розмови видає предмет Bold Hunter's Mark і вчить жесту.
  • Якщо вбити її і підібрати після її смерті предмет, то стане можлива покупка Шати ворона і Клінков Милосердя. Також можна обійтися без вбивства. Ви зможете дістати броню і клинки перемігши мисливця на мисливців, який залишив Ейлін спливати кров'ю біля воріт собору. Він буде чекати в головному соборі. Вбиваємо його, повертаємося до Ейлін і отримуємо можливість купити дані предмети.
  • Швидше за все, як ніхто інший знайома зі Сном Мисливця. т.к. якщо вона вбиває вас, то каже: "Ти все ще бачиш сни? Передавай привіт ляльці."

Відеогайд[]

Файл:Вбивство Ейлін, ворона-мисливиці за допомогою молота

Галерея[]

En:Eileen the Crow

Advertisement