Вікі Bloodborne
Advertisement
Ібраїтас, дочка космосу
Ebrietas1
Локація:
Хор
Предмети:
Чаша Ісза
Здоров'я:
19 800(нг+)
Відлуння крові:
28800(нг)

150000(нг+)

Ібраїтас, дочка космосу (англ. Ebrietas, Daughter of the Cosmos)- бос у грі Bloodborne

Місцезнаходження[]

Спочатку читаємо статтю Хор, потім статтю Посланник Небес, від ліхтаря Посланника заходимо у будівлю поруч через вікно і біжимо до ліфта. Знизу - бос.

Проходження[]

Біля ліфту будуть два маленькі посланники небес, їх бажано вбити. Знизу буде три личинки, їх простіше просто пробігти. Також, щоб спростити собі життя, можна перед тим як від ліфту бігти до боса, відправити ліфт назад наверх і при подальших спробах не звертаючи уваги на прибульців бігти до ліфта. Тут же можна викликати фантома Даміана.

Атаки[]

  • Звичайна атака щупальцями по колу в невеликому радіусі
  • Захоплення з подальшим кусанням. Найчастіше смертельно, адже крім фізичної шкоди ще й заповнюється шкала божевілля.
  • Випад головою і щупальцями вперед на середню дистанцію
  • Падіння головою і тілом. Застосовує тільки якщо мисливець прямо у неї під черевом.
  • Таран з розгону. Жахлива атака, якщо вона взяла розбіг близько, то ви навряд чи зможете викрутитися так, щоб вона вас не зачепила.
  • Декілька послідовних атак щупальцями перед собою, нічого особливого.
  • Магічна атака маленькими снарядами у великому радіусі.
  • У другій фазі (залишок хп приблизно 50%) починає рухатися швидше і застосовує додаткову атаку лазерами.
  • Також у другій фазі, якщо гравець далеко, плюється трьома згустками крові. Атака завдає невеликої шкоди, але після попадання починає заповнюватися смужка божевілля, і якщо не випити заспокійливе, через короткий час ви отримайте значну моментальну шкоду.
  • І остання атака - слабкий удар щупальцем вбік.

Тактика[]

Перший варіант[]

У першій фазі нічого складного, намагаємося бути у неї точно збоку(не важливо з якого) за щупальцем, яким вона б'є, якщо ви встигли за нього застрибнути, то вона вже сама буде вас підштовхувати у потрібному напрямку. Згаданий вище слабкий удар щупальцем вбік може повторюватися босом безкінечно, доки ви не помрете, приголомшуючи вас кожною атакою. Коли бос відлітає, не губимося, швидко біжимо за ним і знову встаємо під бік.
У другій фазі вам дуже пощастить якщо у вас є є зброя, якою можна приголомшувати босів, наприклад, Молот-меч. Як тільки ви бачите, що від неї почав відскакувати жовто-помаранчевий слиз, відразу починаємо бити зарядженими атаками, щоб приголомшити боса, тому що чим більше ви завдасте їй шкоди поки вона беззахисна, тим більша ймовірність, що вам не доведеться знову бігти до неї від Прекрасного Саду. Від лазерів, якщо не встигли убити її раніше, потрібно ухилятися в певний час. Кожен наступний залп відбувається приблизно через секунду після попереднього, за раз випускає 3 залпу по 7 променів. Якщо в вас потрапить хоча б один залп, ви майже напевно помрете.
Босові можна зробити ріпост - в деяких випадках, вдаривши її по голові, ви почуєте характерний звук. У цей момент можна провести потужну атаку.
Бос вразливий до блискавок, так що може допомогти блискавичний папір або Тонітрус.
Також, якщо у вас є криваві самоцвіти, що підвищують шкоди за родом, раджу їх вставити.

Другий варіант[]

Першу половину бою стояти на відстані від боса, але не особливо далеко - в одному стрибку від атак щупальцями, чекаючи вдалого моменту, щоб різко підскакувати і бити по голові - це найслабше місце цього боса. Вдалий момент - це коли бос вбивається головою в землю (надовго чи ні, акуратніше, після тривалого утикання може різко повторити цю ж атаку і дати прочухана необережному гравцеві). Коли бос почне підсилюватись, створюючи ауру навколо себе (вона поступово знімає ваше здоров'я), то він не захищений, можна підскочити і знести пару тисяч хп. Після чого почнеться найскладніше.
У другій фазі бос впадає в сказ, але найнеприємніша атака - це коли вона таранить вас, після чого відразу ще головою б'є. Щоб ці атаки були рідше триматися треба ближче до боса, десь близько до кордону аури. Від лазерів ухилитися просто: стрибати вчасно, і тоді ви не отримаєте шкоди. У самому кінці бою, коли смужка здоров'я не більше пари сантиметрів, можна кидати молотів, вони ж можуть приголомшити боса.

Третій варіант[]

Передбачає використання гармати, що потребує досить високого показника сили. <(* 3 *)>
Привертаєте увагу боса якомога швидше, без нанесень зайвої шкоди - за вас все зробить гармата. На першому замаху стріляємо, відразу ж вводимо боса в приголомшення, проводимо смертельну атаку, після чого моментально міняємо здоров'я на кулі і використовуємо кісткове борошно. У вас буде час на проведення максимум 5ти фізичних атак.
Далі відразу стріляємо поки він ще не піднявся, шкода буде колосальна - в деяких випадках 4 тисячі й більше. Далі відходимо, знову ж міняємо здоров'я на кулі (щоб, якщо ядро ​​промаже, не ризикувати добиванням фізикою), використовуємо борошно і добиваємо боса, на весь бій має піти від 40 до 60 секунд.

Відеогайд[]

Вбивство Ібраїтас (текст англійською)

Примітки[]

  • Після вбивства в кінці залу буде вівтар, на ньому можна воскресити Королеву нечістокровние якщо її вбив Альфред або протагоніст.
  • Якщо не підбігати, а підходити до Ібраітас, то вона Вас спочатку не помітить і можна зробити перший точний удар.
  • Якщо ви помрете на ліфті до боса, то кнопка ліфта застрягне і виніяк не потрапите до боса в цьому проходженні. Робіть сейв до боса і скидайте в хмару або на флешку.
  • Кумедний факт: "Ebrietas" з латині перекладається як "Сп'яніння, Пияцтво".

Пов'язані досягнення[]

​​ Файл:Ібраітас, дочка Космосу. png Ібраітас, дочка Космосу
Переможете Великого: Ібраітас, дочка Космосу.
Трофей Файл:Бронза. Png

​​ Файл:Чаша Ісза. png Чаша Ісза
Добудьте Велику чашу Ісза, яка опечатує обитель космічного роду.
Трофей Файл:Бронза. Png

Advertisement